loading...
نمایندگی پرسپولیس اصفهان
mojtaba بازدید : 2 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

علی دایی: از تمام تیم‌هایی که جوانمردانه بازی کردند تشکر می‌کنم / خوشحالم با این مقام دل هواداران را شاد کردیم/ قهرمان واقعی بازیکنان پرسپولیس هستند


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم هواداران من را ببخشند و دست تک تک آنها را می‌بوسم اما خوشحالم حداقل با این مقام دل هواداران را به‌طور نسبی شاد کردیم. 


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ علی دایی در نشست خبری پس از مسابقه با استقلال خوزستان و نایب قهرمانی پرسپولیس گفت: فوتبال خوبی ارائه دادیم و هر دو تیم خوب بازی کردند و خدا را شاکرم که پرسپولیس به هدفش رسید. جا دارد از تمام تیم‌هایی که جوانمردانه بازی کردند تشکر کنم. به آقای فرکی استاد خودم و همه مردم خوزستان تبریک می‌گویم که توانستند قهرمان لیگ شوند و برای این تیم در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت دارم. متأسفانه ما نتوانستیم قهرمان شویم چون بحران مدیریتی، مصاحبه‌های آنچنانی و شرایط خاصی که برای تیم بوجود آمد عملا تیم را از قهرمانی دور کرد اما خوشحالم حداقل با این مقام دل هواداران را به‌طور نسبی شاد کردیم. 

وی ادامه داد: برخی می‌خواستند برای پرسپولیس حاشیه درست کنند. دلیل اصلی این همه حواشی که برای پرسپولیس بوجود آمد فقط به خاطر کوبیدن علی دایی بود. خدا را شکر می‌کنم که بچه‌های تیم با شایستگی توانستند حقانیت خود را به اثبات برسانند. این فصل بدترین و پرتنش‌ترین سال ورزشی‌ام را پشت سرگذاشتم و تجربه کردم. شرایط بسیار سخت بود که آخرین آن هم لیست معروفی بود که به کذب منتشر شد.

دایی تاکید کرد: خدا به ما کمک کرد که تیممان به حاشیه کشیده نشد. بچه‌هایمان خیلی مرد بودند که توانستند حداقل به نایب‌ قهرمانی دست پیدا کنند. شرایط آنقدر سخت بود که آخرین آن همان لیستی بود که اعلام شد اما خدا کمک کرد که تیم به حاشیه کشیده نشود.  به نظر من بازیکنان پرسپولیس قهرمان واقعی لیگ هستند.

دایی در خصوص آینده خود در پرسپولیس گفت: قرارداد من 3 ساله است اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.  ما به بازیکنان جوان اعتماد کردیم و آنها پاسخ مثبت دادند. باید به این بازیکنان فرصت بیشتری داده شود. از همه هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم که قهرمان نشدیم. اما همه می‌دانند چرا این اتفاق رخ نداد. امیدوارم هواداران من را ببخشند و دست تک تک آنها را می‌بوسم آنها قبول کنند قهرمانی را از ما گرفتند.

وی تاکید کرد: از همه خواهش می‌کنم که پرسپولیس را حمایت کنند و اگر من را دوست ندارند، من می‌روم ولی لطفا به پرسپولیس آسیب نرسانید.

سرمربی پرسپولیس درخصوص هزینه های این فصل پرسپولیس افزود: پرسپولیس در این فصل نسبت به فصل گذشته 70 درصد کمتر هزینه کرد. ما اردوی خارجی نداشتیم و حتی اردوهای داخلی هم که در ابتدای فصل برگزار کردیم به خصوص اردوی اردبیل هنوز هزینه‌هایش پرداخت نشده است.

دایی در پایان گفت:‌ کیفیت مسابقات لیگ برتر و تیم‌ها به هم نزدیک بود و وقتی قهرمانی لیگ این چنین مشخص می‌شود مسلما لیگ خوبی داشتیم اما می‌توانیم این لیگ را با یک برنامه‌ریزی مدون یک ساله و با یک تقویم ورزشی خوب بهتر از این برگزار کنیم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 1,384
  • کدهای اختصاصی