loading...
نمایندگی پرسپولیس اصفهان
mojtaba بازدید : 3 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فشنگچی: اگر قسمت باشد شاید به پرسپولیس برگردم

 

هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: «شاید اگر پرواز می‌کردم به تیم ملی دعوت می‌شدم.»

 امیرحسین فشنگچی سال موفقی را در ملوان سپری کرد اما از بی مهری برخی مسوولان این باشگاه گله‌مند است و می‌گوید انگار در انزلی افرادی هستند که نمی‌خواهند موفقیت این تیم را ببینند. هافبک سابق پرسپولیس از تمایلش برای بازگشت به این تیم می‌گوید و اینکه هنوز خودش را یک پرسپولیسی متعصب می‌داند.

در ملوان فصل خوبی را سپری کردی.

- فصل خوبی بود و خوشبختانه خودم را ثابت کردم. در ابتدا که به ملوان رفتم استرس زیادی داشتم. دوری از تهران و خانواده برایم سخت بود. نگران بودم چون می‌گفتند هواداران ملوان تعصب زیادی روی تیمشان دارند و بازیکنان غیر بومی را قبول نمی‌کنند اما خدا را شکر در تیم به خوبی جا افتادم و مردم انزلی هم خیلی به من کمک کردند.

اما شرایط مالی در ملوان زیاد خوب نبود.

- نه تنها برای من بلکه برای همه سخت بود. حدود 6 ماه هیچ پولی دریافت نکردیم تا اینکه چند ماه پیش 5 درصد از قراردادمان را دادند. بازیکنان ملوان واقعا همت کردند و نشان دادند باغیرت هستند. حتی در چند بازی پی در پی هم که برنده شدیم به ما پاداشی ندادند. بازیکنان ملوان به خاطر مردم خونگرم انزلی همه شرایط را تحمل کردند و نتایج خوبی را به دست آوردند.

به نظر تو چه کسانی مقصر شرایط فعلی ملوان هستند؟

- فکر می‌کنم برخی افراد که در راس کار قرار دارند خواسته یا ناخواسته به ملوان ضربه زدند. ملوان همه ابزارهای لازم برای تبدیل شدن به یک قطب را در فوتبال ایران دارد اما متاسفانه با برخوردهای بدی که امسال با این بازیکنان شد فکر نمی‌کنم تمایلی برای ماندن در ملوان داشته باشند. به نظر من این زنگ خطری است برای فوتبال انزلی.

با عملکرد خوبت توقع دعوت شدن به تیم ملی را داشتی؟

- وقتی به ملوان رفتم هدفم این بود که به تیم ملی دعوت شوم. فکر نمی‌کنم عملکرد بدی هم داشته باشم. در یک اردوی تیم ملی که حضور داشتم دیدم کروش بازیکنان را بر اساس شناخت قبلی‌اش به تیم ملی دعوت کرده و عملکرد بازیکنان تاثیر زیادی روی تصمیمات او ندارد.

با این حساب دیگر امیدی به حضور در جام جهانی نداری؟

- فکر می‌کنم پرونده جام جهانی برای من بسته شده و تا 4 سال دیگر هم معلوم نیست چه اتفاقاتی بیفتد. وقتی الان که جوان هستم و در اوج دوران فوتبالم قرار دارم دعوت نمی‌شوم، دیگر چه انتظاری باید داشته باشم؟ همین که برای ملوان مثمرثمر بودم کافی است چون توانستم خیلی چیزها را ثابت کنم. شاید اگر در زمین پرواز می‌کردم کروش من را به تیم ملی دعوت می‌کرد!

برای فصل بعد تصمیمی گرفته‌ای؟

- هنوز تصمیمی نگرفته ام. مشغول استراحت هستم و تمرینات سبک را هم پیگیری می‌کنم.

به بازگشت به پرسپولیس فکر می‌کنی؟

- پرسپولیس امسال خوب نتیجه گرفته و بازیکنانش هم عملکرد قابل قبولی داشته‌اند. برای من خیلی مهم است که در هر تیمی حضور دارم در پست اصلی‌ام بازی کنم. دو سال آخر حضورم در پرسپولیس سوخت شدم چون دفاع چپ بودم اما در ملوان جلوتر بازی کردم و عملکردم هم بهتر بود. اگر قسمت باشد شاید به پرسپولیس برگردم.

تو یکی از بازیکنانی هستی که در شبکه‌های اجتماعی حسابی برای استقلالی‌ها کری می‌خوانی. دلیل این موضوع چیست؟

- من قبل از اینکه در بزرگسالان پرسپولیس بازی کنم در تیم‌های پایه این باشگاه کاپیتان بودم. همیشه خودم را یک پرسپولیسی می‌دانم و به این تیم تعصب دارم اما کری خوانی‌ها شوخی است. هر وقت در هر تیمی بازی کنم با غیرت و تعصب به میدان می‌روم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 1,382
  • کدهای اختصاصی