loading...
نمایندگی پرسپولیس اصفهان
mojtaba بازدید : 0 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

رحیمی: تمام تلاشم را می‌کنم تا هیأت مدیره پشیمان نشود/باید از رویانیان و سایر گذشتگان تشکر کنم

 

  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا هیأت مدیره از انتخاب من پشیمان نشود.

علیرضا رحیمی پس از انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد از اعضای هیأت مدیره باشگاه تشکر کنم  که بااعتماد به من این مسئولیت مهم را در اختیارم گذاشتند. با تلاشی که انجام می‌دهم تمام هدفم این است که هیأت مدیره پشیمان نشود.

وی افزود: یکی از مسائل بسیار مهم در کشور ما این است که متاسفانه در تمامی کارها مدیرمحور شده‌ایم. نباید مدیر محور انجام کارها باشد و این مسئله در دنیا مرسوم نیست. باید کارها بر اساس برنامه و مصوبات هیأت مدیره انجام شود. همین جا اعلام می‌کنم که در طول فعالیتم امکان ندارد حرکتی انجام دهم که بر اساس مصوبات هیأت مدیره نباشد و برای انجام تمامی امور مالی و ... از هیأت مدیره مصوبه بگیرم. بنده مجری مصوبات هیأت مدیره می‌شوم. جا دارد همین جا از محمد رویانیان و تمامی افرادی که در گذشته برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند تشکر کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 1,387
  • کدهای اختصاصی