loading...
نمایندگی پرسپولیس اصفهان
mojtaba بازدید : 2 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

تجلیل از داوران اعزامی ایران به جام جهانی 2014 برزیل


  فدراسیون فوتبال ایران طی مراسمی از داوران اعزامی ایران به رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل تجلیل کرد.


 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال طی مراسمی از علیرضا فغانی و حسن کامرانی‌فر، داوران اعزامی به رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل تقدیر و تجلیل کرد.

این مراسم از ساعت 14 امروز، چهارشنبه 7 خرداد ماه در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

کفاشیان: از فغانی و کامرانی فر همانند بازیکنان تیم ملی تقدیر خواهیم کرد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: صبح امروز متوجه شدیم که بر اساس اعلام فیفا، داوران باید زودتر از تیم‌های ملی به برزیل سفر کنند. به همین دلیل برخلاف برنامه قبلی که می‌خواستیم در مراسم بدرقه ملی‌پوشان، از داوران هم تقدیر کنیم، امروز این برنامه را اجرا کردیم.

علی کفاشیان ادامه داد: در جام جهانی آفریقا سهم کشورمان در داوری یک نماینده بود اما خوشبختانه در جام جهانی برزیل شاهد این هستیم که 2 داور از ایران حضور خواهند داشت. داوران با همت و تلاش خودشان به اینجا رسیدند.  باید بگویم جایگاه فوتبال ما در آسیا اول است اما جایگاه داوران ما اول نیست.

وی افزود: داوران هم عضوی از جامعه فوتبال هستند و از کمیته داوران می‌خواهیم تا از هم اکنون برنامه ویژه‌ای برای جام جهانی 2018 تدوین کند تا پس از بررسی و تصویب، نسبت به اجرای آن اقدام کنیم چرا که بازهم تاکید می‌کنم توانمندی داوران ما بیش از اینها است.

کفاشیان در پایان گفت: امیدواریم تا داوران ما در این رقابت ها بیش از پیش خودشان را به اثبات برسانند و ما هم هر تقدیری  که برای بازیکنان تیم ملی در جام جهانی در نظر گرفته شود، همان تقدیر را هم برای کامرانی‌فر و فغانی در نظر می‌گیریم.

 

فغانی: امیدوارم روند حمایتی برای داوران ادامه دار باشد

فغانی در حاشیه مراسم تجلیل فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال نشان دادند به فکر ما هستند و این امر جای تشکر دارد.

داور بین‌المللی فوتبال ادامه داد: امیدوارم این روند برای داوران ادامه دار باشد. من نمی‌خواهم چنین نگاهی فقط به من و کامرانی‌فر باشد که قرار است به جام جهانی برویم. توجه به داوران نباید فقط مخصوص دو نفر باشد و تمام داوران ایرانی باید حمایت شوند و مورد توجه قرار بگیرند.

فغانی در خصوص سفرش به برزیل همراه با کامرانی‌فر برای حضور در جام جهانی نیز گفت: بعد از اینکه به برزیل اعزام شویم، 10 روز در کلاس‌های فیفا شرکت خواهیم کرد که این کلاس‌ها برای یکنواختی قضاوت داوران و هماهنگی بازی‌هاست. بعد از این کلاس‌ها نیز مشخص خواهد شد که کدام داوران برای کدام بازی‌ها قضاوت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: در مرحله اول برای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2014 برزیل آروزی موفقیت دارم و پس از آن هم با انجام قضاوتهای خوب نماینده شایسته  ای برای داوری ایران در جام جهانی برزیل باشم.

 

کامرانی فر: برای حضورم در جام جهانی خیلی‌ها تلاش کردند

حسن کامرانی‌فر در مراسم بدرقه و تقدیر از داوران اعزامی به جام جهانی برزیل گفت: خوشحالم که هیأت رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم حضور دارند و باعث افتخارم است که عضوی از فدراسیون فوتبال هستم.

وی افزود: برای دومین بار است که به جام جهانی می‌روم و این امر به خاطر حمایت‌های فدراسیون است. اگرچه لذت‌های جام جهانی متعلق به من است اما برای حضورم در جام جهانی خیلی‌ها تلاش کردند و زحمت کشیدند. 

کامرانی‌فر ادامه داد: امیدوارم نگاه کفاشیان مثل رفتار و اخلاقش با جامعه داوری باشد. من از رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهم که  حمایت از جامعه داوری را در دستور کاری خود قرار دهد. جامعه داوری جزئی از فوتبال است و باید به این جامعه توجه و نگاه شود.

وی با اشاره به رفتار بازیکنان در لیگ برتر عنوان کرد: اکنون بالاتر از سطح فوتبال را در جام جهانی شاهد خواهید بود. شما رفتار بازیکنان ما را در آن سطح با داوران ببینید و بعد رفتار آنها را با رفتارشان در لیگ برتر مشاهده کنید. ما همان اعتبار و احترام را در داوری فوتبال ایران می‌خواهیم.

کمک داور اعزامی به رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل گفت:  بلاتر در ابتدای مسابقات به تمام 90داور حاضر در جام جهانی یک مدال طلا می‌دهد و می‌گوید از نظر من شما همه بهترین هستید و لیاقت حضور در فینال را دارید اما می‌توانیم شایستگی خود را بیشتر ثابت کنیم و دومین مدال طلا را بگیریم. همانطور که من، فغانی و سخندان دومین مدال طلا را در جام باشگاه‌های جهان گرفتیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم نمایندگان داوری ایران در جام جهانی 2014 از زیر قرآن رد شدند تا دهم خرداد ماه عازم برزیل شوند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 1,352
  • کدهای اختصاصی